Sunday 20 November 2011




Hi hello gais eh silap guys. So today aku nak story pasal.... entah. Maybe nak story pasal aku? Aku rasa aku tak pernah story pasal true love aku kat blog aku kan? Hmm, it's very complicated and i really dont know what to do. i want to share something about my feelings. But i dont know how to tell. In my heart, i feel like there's too many things going on. I try to tell the truth, but i can't.. I'm tired and its enough with the allegation that Allah s.w.t gave to me. I don't know what will happen next :\ Be brave dyba be brave. There's a lot of man out there waiting for you. 


Okay lemme tell the truth, i crush on someone else but in the same time, i'm inlove with someone else. Get it? Hmm, tapi budak yang inlove tu.. dah ada gf. No wait!! Jangan salah sangka!! Ok ceni, he told me that he loves me, but i tryn to elak and aku tau dalam hati aku, aku pun suka dia. Cmmon ah, agak-agak kalau dah hari-hari oncall dengan dia, text dia. Menipu kalau kata tak suka. Ktorg kawan baik, tapi tak sangka.. Aku tak nak sebab aku, hubungan dia dgn gf dia terputus. Ktorg oncall bukan yang oncall manja bagai. Ktorg ni jenis, lepak ah, jenis syok syok je. Kalau malam ni dia tak call mesti smthing yang berlaku. Rasa janggal kalau  satu hari aku tak oncall dgn dia. Probs dia semua aku tau, probs aku semua dia tau. Dia pun tau aku crush dekat Amir But see lah aku pun tak sangka kan? Perasaan tu datang dengan sendiri.


Sorry lah sebab dua tiga harini aku elak dari kau. Aku berlakon sikit dengan kau, sebab aku tak nak kau suka dekat aku. Jangan belajar jadi curang weh. Kita kan bff :) Aku sengaja buat macam tu, padahal aku pun suka kau. Kan best kalau dapat kau betul-betul :') Aku suka sebab kau ni kuat terasa! Hehehe sensitive kuat mengalahkan perempuan, kau... baik. TAPI KEKADANG RASA MACAM NAK BAGI KAKI PUN ADA! Muehehehehe. Aku cuma, tak nak jadi macam dulu D': Sakit weh. Tapi aku akan pegang kata-kata kau panda. Kita Still Forever. Kau pun ingatkan? Apa-apa pun terjadi, member kau kat sini ada untuk happykan kau. Actually, aku banyak lagi masalah tapi aku tak kesah dengan semua tu. Aku just ignor yang lain. Kan dah cakap, aku kan suka amir hehehe kau dengan _____. So deal kan? Hahaha aku tau bila kau baca post ni nanti, kau mesti kata aku kelam ah poyo lah hahahaha lepas tu kau asyik nak menang je! Geram aku! Tapi aku tak kesah, aku nak kau tahu apa yang aku rasa. Senang kan? Sayang kau panda 

K spy  lah sapa yang aku maksudkan kat post ni.  Banyak betul paparazzi ni


Love it or Hate it, hihi BOO!