Thursday 16 June 2011

Exam sangat creepy kan?


Halo tawan tawan :>
Okay actually before aku nak update blog aku punya lah banyak story aku nak share, tapi bila time nak post jo jadi blank taktau nak tulis apa. #asshole. Okay, minggu ni adalah minggu result korang keluar, hohoho amacam aci? Puas dapat? Haaa, tahniahh yee. Aku buat selidik sikit-sikit banyak orang yang failed sana failed sini, (Sama lah dengan aku, booo) Shoo, yang mana yang result dia kureng memuaskan, keep pi up k? Exam akhir tahun still ada munyaaaa. Okay, ni aku ada nak tunjuk sini gambar gambar kertas exam yang agak lawak lah bagi aku ye. Alah baru ingat nak letak banyak gambar tapi besar sangat malas nak adjust lah pulak, 1 sudah lee blog berat dah tuu, gee #punboleh




photo


Ehh, kucing pulak kan hahahhaha. Alaa cakap pasei kucing teringat dekat Meor, gehee isnt that cute? (aww). Ehh comel kan comel kan kan? (takk) K finee, hahah. Okay eh korang tau dah kan? Omg she's getting famous nowadayyyys! Yah man im talkin about Rebecca Black lah, last time she get invited to movie premiere and now dia dah join dengan Katy Perry pulak? Ohmai ,even katy perry cakap macam ni dekat twitter dia

" Dude. She's 13! Gross ! "

Hahahahaha, ohsholame! She's getting hot, even thought she's not the fabulous celeb but at last, dia berjayaaa! (na'ahh) Wokay man, its time to check this out




Kannnn? HAHAHAHAHHA xD 
Katy pewwie shooo cute >.< Kbyee nak out buat homework :) Thanks for readinggg!


Love it or Hate it, hihi BOO!