Sunday 19 June 2011

Happy Father's Day Abah!


Hello and assalamualaikum ♥
Harini Hari Bapa sedunia, shoo bagi sesiapa yang bergelar Ayah, Abah, Bapak, Babah, Daddy tu, Selamat Hari Bapa yah :D And also to my beloved dad Lutfhy Bahazan yang sudah berumur 45 tahun. Wahh tak tua lagi lah abahh, still handsome k? Hahaha. Okay, dybot nak mintak maaf kalau dybot ada buat silap dari hujung rambut hingga hujung kaki, thanks selama ni jadi ayah yang paling superrrrrr lah ! #1 dad ever ♥ Thanks sebab jadi bank bergerak family, thanks ajar step taekwondo or silat yang baru thanks sebab dah susah payah membesarkan anak anak abah, semua perempuan. Thanks abah, kalau takda abah takda lah saya disini. 

(Yahh, ni gambar abah saya! And that's Noor Aini my beloved mum :)


 And haaa korang nak tahu tak. Dulu time muda mula dulu mak aku cerita yang abah aku dulu orang panggil dia  roy ( Alaa yang belakon dalam gila-gila remaja tu xD ) Sebab apa? Sebab entah maybe dia punya dressing dengan style dia kot. hahahah. #bangga seketika. Yah lah tak percaya lagi? Tengok ni ,

Cakk aaa, hahaha 

 Abah aku yang pakai spec hitam  tuu


Yang ni pulak dia  4 dari kanan, yang duduk tengah-tengah tuu :D


Haa, yang ni ofcourse laa yang tengah main drum tuu (Y)


Done, sikit jah aku letak. Beza kan dulu dengan sekarang? Sekarang modern dah, mampus lah kalau nak pakai macemtu depan orang ramai. Yang tak bezanya, dia punya handsome. Hoho, sampai sekarang abah handsome k? Dulu Roy sekarang boRoy. Hihihi joke joke, okay sampai sini jah k? Thanks sebab baca entry ni, peace yaw (Y)

HAPPY FATHER'S DAYYY !


Love it or Hate it, hihi BOO!