Friday 1 July 2011

Hello July!


Hello and assalamualaikum ♥
Yayyyy dah July Whoot whoot, hihi. Lol cepatnya sebulan, cepatnya aku akan jadi tua -.-
Okay firstly, nak cakap yang sorry sangat sebab mungkir janji. Sebab? Sebab ye lah dekat sebelah tuu --> tulis 

" i'll update my blog atleast once a week" 

Tapi sekarang ni dah 2 minggu tak update blog. Hihi alah cakap je lebih padahal bukannya ramai pun orang bukak blog ni. Ok selama dua minggu ni, busy busy busy. Kena urus itu kena urus ini, khursus pulak haa dengan banyaknya event dekat sekolah Hari Sukan, Hari Kantin, Hari Koperasi, lagi? Haihh penat. #Jangan lupa datang hari kantin dekat St. Marguerite's School k? and baru baru ni ada lawatan pergi Perlis. You know what? We stuck in the bus for 5 hours like that. Goddamnit -.- Nothing interesting and oh great im having a bebear fever now, suck.

And now, presenting #bunyi drum ..
ceh, aku nak gtau satu link ni i mean blog, memang tak boleh kata apa lah. Dia ni COOOOOLZ gilaa!




Dia ni girl tapi dia punya pemakaian dia and sifat dia macam err boyish sikit. Hihi jangan marah k? Tapi serious comel! Orang panggil dia Atyn ♥ Nah link http://proudtobeatyn.blogspot.com/ Best kan? Hihi I know and dia suka cakap  ni  "bahan blog" Btw, dia ni orang Nibung Tebal, wah ada can nak meet dia ni, ceh padahal dia kenal aku pun tak -.- #teringin nak jadi dia, haish xD



Serious weh kalau tengok sekali je memang korang tak akan pahem. Layan video ni dengan teliti, woarz memang terharu gila lah :O Video ni hanyalah satu lakonan, bukan betul betul punyaa.

Haaa, last sekali. Nak tengok benda awesome tapi pelik tak? Nak tak? Tak nak sudah pergi mampos. Hahaha, okay ada lah boleh katakan " Woah gila lah!" Hahah sebab aku pun cakap macam tu mula-mula aku tengok gambar ni.



Awesome kan? Entah main search ja kat tenet, jumpak pulak yang ni haha. Seriously aiskrim ni memang betul aku dah selidik dah aihh. Haaa, amacam yang ni pulak.



urghh bluekk sapa sanggup makan aiskrim macam ni angkat tangan? Nobody -.- Nama aiskrim ni, Horse Flesh Ice Cream. (sapa lah yang mencipta aiskrim ni memang nak kena bunuh dengan aku hihi) Fyi, aiskrim ni diperbuat dari danging kuda mix with aiskrim vanilla, euuuuu. Kalau nak tengok lagi aiskrim pelik pelik macam ni, korang boleh click dekat sini, haa nanti keluar lah apa yang patut :)

Wokay im done, nanti pulak yah aku update. Esok ada First Aid Course, so gua kena caw dulu k? Assalamualaikum peace homedog :3


Reference : Blog Serius


Love it or Hate it, hihi BOO!