Sunday 17 July 2011



Assalamualaikum para blogwalkers sekalian yah.
Harini aku nak cerita pasal BOLA ♥ Fyi, aku ni gila bola dalam satu 2-3 hari tu tak sah kalau aku tak tengok bola tau, walaupun ulangan. Hahaha, tak banyak orang tau. Sesetengah lelaki bukan suka perempuan suka bola, nak buat macam mana aku suka bola. Pheww, haritu tengok Arsenal lawan Malaysia dengan ayah aku. Tercanggak duduk depan komputer tengok (bahasa apa lah juru cakap tu cakapkan) haahaha. 

Tadi pulak Malaysia lawan Liverpool. Perghhhh memang takboleh kata apa dah. BEST SIOT! Saya bangga menjadi anak malaysia :') Aku sanggakan Liverpool hebat sangat. Rupa-rupanya alahai malaysia pun boleh memang rasanya.Memang lah akhir sekali Liverpool menang 6-3 kan tapi nampak sangat Malaysia boleh bertahan kan? Ada 2 goal liverpool dapat free sebab janringan percuma. Kalau tak dapat janringan tu maknanya sama je lah score Malaysia dengan Liverpool. Lagi satu, fuhh cantik lah jugak Malaysia main tadi kan? Depe main guna taktik Arsenal aku rasa. Hihihi Malaysia boleh hantam Liverpool maknanya Malaysia boleh lawan peringkat dunia lettew.  Liverpool yang juara dunia tu pun boleh bagi lepas malaysia goal 3 kali, haa nampak sangat liverpool goyang sikit tadi. INGAT MALAYSIA TAK BOLEH BUAT? Hihih takpe Malaysia cayok! 

Haa, time 1-1 tu kan camera ada zoom dekat pelatih Liverppol kan? Hahaha muka cuak gila. Takpe chill-chill perlawanan persahabatan je pun tapi kalaulah Malaysia menang tadi, habislah maruah Liverpool jatuh tau. Boleh lah Liverpool besar-besar tinggi lampai orangnya, Malaysia ni pulak kecik comel ja, nak tepis pun takut. Alahai xD Haa aku nak tanya, apehal Khairul Fahmi dah jadi kureng sikit sekarang? Asal Liverpool nak try je, semua goal! Hmm pelik kan? Tapi yang bestnya goalkeeper yang kedua Malaysia ni, si Syamsuri Mustafa tu best pulak tengok dia main. Cekap pun ada! Pheww tabik ah bro, i love you too #syok hahah. Apa-apa pun,  Aku support Malaysia forever and ever ever ever yah (Y) Cant wait for the next game! 

Toddlessssssssssssss



Saya si peminat bola sepak :D






Love it or Hate it, hihi BOO!