Sunday 10 July 2011



Assalamualaikum
How's it going? Sihat? Oh yah thank god korang sihat. Today, i want to share something about my feelings. But i dont know how to tell. In my heart, i feel like there's too many things going on. I try to tell the truth, but i can't.  I afraid if you're acting like before. I afraid if you won't forgive me, i don't want this things happen to me. I'm tired and its enough with the allegation that Allah s.w.t gave to me. I don't know what will happen next :\  Thank god I've a best friend who can listen all my sadness and understand my feelings. Sorry for the lie, im really really sorry. I don't mean by that, that is not the true story actually. How to do? berserah kepada tuhan je lah. Aint got nobody knows what i feel right now. Aku harap kita akan bahagia selama-lamanya

Okay im talkin nonsense. Let's changes the topic! If you see up there, (ok nak cakap melayu lah malas nak perah otak aku ni, lagipun nanti ada orang kata pulak) header aku tulis "the daydreamer" kan? Actually, perkataan tu memang bermaksud bagi aku. Haha, ingat suka hati ka aku nak letak nama blog, hoo tidak. Aku bagitau ni, aku memang selalu berangan! Alaa korang anggap berangan tu ape lah sangat kan? Ehh berangan korang pernah jadi betul tak? Haa aku pernah, banyak kali beb! Itu yang speacialnya :P Tapi yang aku peliknya, angan-angan aku yang satu ni takpernah terjadi. 
Nak tahu? Haa, aku still ingat lagi, Time tu  sesi persekolahan dah tamat. Otw nak keluar dari sekolah, masa tu aku jalan tak pandang depan dah, muka aku cuak gilaa sampai semua orang tertanya-tanya. Aku jalan sorang sorang, lepas tuu aku nak lintas seberang. Jalan sesak kereta semua bawak laju. Aku dengan senang ja lintas, kawan aku si ayn tomei tomei tuu jerit nama aku macam ni  

"Woi dyba nak mampoihh ka?"  

Time tu aku dah tak fikir sapa-sapa dah. Aku ingat aku nak mati ja, aku pun taktau kenapa time tu aku sedih gila-gila dah. Lepas tu aku lintas jalan slow-slow, tapi tiba-tiba ada satu kereta crv kot tapi keta besar lah datang langgar aku. Perghhh aku terpelanting depan kawan baik aku siak! Time tu semua orang terkejut semua datang dekat aku. Tapi aku taktau lepas tu jadi apa, tiba-tiba aku sedar balik. Lepas aku sedar tu, aku   nangis, aku story dekat member aku lepas tu dia gelak! Lancauu, serious kot. Dah laa aku rasa apa yang jadi tu, sakit doh. Best tak angan-angan aku? Haa tapi aku pelik kenapa tak jadi betul-betul? Sebenarnya bila yang angan-angan aku tu terjadi ah? Form 3 ka 4 ka 5? Hmm aku harap takyah lah jadi menda yang macam tuu. Elok boleh hidup, terus meninggal :\  Okay aku chaww dulu yah, nanti aku story lagi angan-angan aku yang pernah terjadi k? Kbhoi ily


Aku angan benda tu sebab aku teringin nak masuk hospital. Hihihi xD





Love it or Hate it, hihi BOO!