Thursday 25 August 2011


Hello assalamualaikum people. 
Okay,  harini aku nak cerita pasal sekolah aku cantik lagi muah muah :* Eh silap, actually aku nak cerita pasal result. Haaa ini yang aku meluat gila babi ni. Dah sekolah aku this year kemain lagi tukar format itu, tukar format ini. Nak tau? Paper math II aku lagi lah! Satu soalan, 4-5 markah! Gila tu, salah satu memang rugi gila la, soalan pulak kalah spm punya tau? Asdfghjkl :(  Okay lah tak pe redha je lah pe susah exam end year aku buat elok elok hihi. Nak tau result? Haa, lepas dah tau tu jangan nak mengutuk kata aku bodoh ke apa pulak k? Aku tau, so dok diam hihi sorry. Nahh :p




Hahaha terbaik tak? Aku tau, sungguh terharu bila aku dapat tau aku  ada FAILED 3!! Tsk tsk :'( Yang math tu err memang cambangan ah, science CARELESS MISTAKE! Sejarah tu, err akuu macam...


" *whisper* Psst psst wei, aina number 4 apa? Antanom? Haa ok ok thanks wei."  
"*ketuk ketuk meja tanda isyarat panggil orang* Umiii! number 15 pa? B? Good hihi."



Ohyah, kawan memang terbaik ah. Eh tapi jangan ingat aku ni kaki tiru pulak k? Ada lah sikit-sikit ja, alaa jangan bagitau orang tau? Haha, keep secret :p


Kchawwwwwww Kbai



Love it or Hate it, hihi BOO!