Tuesday 4 October 2011



 photo

Hai hai hai semua!! ok salam sikit dengan Justin Bieber ni hewhew. 
Man rindunya kat blog kita ni, lama siot tak blogging. Tengok sampai dah berhabuk dah blog ni :3 Ok start daripada sekarag blog ni aku nak tulis pasal diri aku, member aku ke ape je and kalau untuk news, hot stories ke apa yang tu aku akan post kat blog lama aku. Yayyy!! Y'know, blog lama wa sudah boleh bukak, yay me muehehe but nak kena re-edit semua yang kat dalam blog tu. Sumpah tengok blog tu serabut gila! Sapa nak tolong editkan? Aku kasi duit ni, serius weh... Blog tu akan ada dua owner, sapa lagi kalau bukan ZieyOhsome, bff kita tu. Eh dah study ke bang? exam nak dekat ni, ecece cakap orang pandai je aku ni. Takpe kita study kat twitter je k, senang cerita.

Nak cakap apa lagi eh? Aku nak bagitau sikit, acano eh nak cakap? Aku ada suka kat seorang budak ni tapi... taktau nak tunjuk kat dia macam mana. Dia pun baik gila siot dengan aku, aku suka gila kau weh! Orang lain tak tau pun sapa, bff aku sorang je yang tau. Dia budak penang, but bukan perda pe semua ni eh t-.- Selalunya org yang dtg tanya aku macam mana nak itu ini dekat bf dorg tapi sekarang aku yang taktau apa yang aku akan buat. Bruh, aku suka kau faham tak? Gentle cakap, kau awesome sangat. Aku suka suka suka suka suka suka sukaaa kau ye bruh! Sukanyaaa ><  ok ok stop. syok sendiri pulak dah.

Sekarang kita tukar cerita pulak, ada satu group ni kat sekolah aku lah. Sekarang ni kan, group tu dah banyak berubah. Obvious sangat! Dulu banyak weh, sekarang bab mengutuk dorg number satu! Aku tak cakap tapi dorg yang mengaku. Dah tu bff aku pun nak mengutuk. Weh agak ah, nak kutuk orang lain aku tak kisah tapi kalau kawan baik aku ke member aku ke yang ni aku geram. Nak perlekeh orang je tau, asal? Dah rasa diri tu perfect sangat dah? Dah rasa diri tu kalah justin biebe dah? Tak padan dengan pengawas, masing-masing selfish! Haa nak tanya kenapa aku, kau taknak kutuk plak? Kenapa tak perlekeh aku? Agak sikit eh jangan nak buat syok depan aku, aku bagitau korg ni k.

"haa memang kami suka cari gaduh, apa masalah hang?"

Paham tak ayat ni? Sapa yang salah actually? Korg lah! Korg yang cari masalah tanya lagi orang lain, itu lah namanya bodoh sombong. Nak mengutuk ciptaan Allah s.w.t, dapat balik kat anak korg baru tau! Aku tak cakap, bagitau je. Kalau baca post ni, pikir-pikir balik eh.

Ok aku lapar, nak makan. Mak balik cepat! u_u ok chaww assalamualaikum, thanks baca post merepek ni k. Peacehomedog!





Love it or Hate it, hihi BOO!