Thursday 13 October 2011



Hai  semuaaaaaaa! 
Okay harini nak cakap pasal miyyo azman *scream* haha lol ok whtever. Eh nak tengok something tak? tapi kan korang tengok lepas ni jangan menjerit pulak eh haha ok. Jap..

 Eh fatin sayang, kita ambil gambar awak punya je lah. Kita malas nak upload kita punya le hehe.

Gahhhhhhnh Miyyo sangat hot  yknow omg omg *melt**melt* haha sorrylah im #MiyyoFever. Tengok sebelah tu husband Maddi Jane, khalif! (kau dah hot bruh,  follower naik berganda-ganda dari aku, jeles tau! haha) haha comel kan? comel gila! Tapi sayang dia muda setahun dari aku.. kalau tak aku nak minat dekat dia T~T Plan dengan fatin, minat dekat khalif jugak so fatin  tu kira madu aku lah haha lol ok merepek. Aku paling suka bila miyyo cakap kat aku macam ni..

"I love you too dyba" OMG!!

Khalif: Haii haaaai dybo.. dybomon..ster! hahaha weh cuba ckp nama ni
Miyyo: dybomonsta! *alaa ala british gitu lol 

Comel tau tak!!  dengan reaksi muka dorg ya allah *pengsan* and time tu muka aku macam ni..  


HAHAAHAHHAH MUKA SHOCKED OMG MIYYO OMG KHALIF GAHHH! Sambung balik, ok actually banyak lagi dia cakap tapi takkan nak bgitau semua kot nampak sangat aku ni fanatic sangat dengan miyyo, eh kita minat khalif lah! ♥_♥ Eh serius lah aku tak minat gila scream sangat dekat miyyo ni, minat macam minat artis je pun. (terbukti semua qurls minat kat you miyyo) Dia baru je start livechat dengan peminat-2 dia, sebelum ni tweet tweet je, eh korang tau lucky qurl dia sape? Hehehe aku je tau ok, haritu aku tanya dia, dia ckp betul! But Shhhh jangan bagitau org ok? :p Ok untung gila budak tu :'( So sape yang addicted gila dengan captain ni, log in twitter then tunggu sampai dia on livechat dia. Nanti boleh lah tengok muka comelote dia tu XD Selalu nya malam till midnight dia akan on. Haih acano aku nak exam kalau every night tengok muka dia je, tergugat iman! And kebanyakkannya yang minat miyyo ni under 18 (obviously).
Dear people, kita setia kat amir lee. (Crush) Hehehehe ok ok dah chaw! Muchlove xx






Love it or Hate it, hihi BOO!