Saturday 12 November 2011


Hello blogwalker! Ok today aku nak story pasal satu couple yang sangat.. sangat cute tau tak!! Seriously kalau korg kenal dorg kan, mesti korang akan cakap yang dorg tu sweet! Tau apa reaction aku? Aceni..

" Gahhhh cutenya dorg ni ahhhhh sweetnya! *scream* *tutup muka* " 

Hahaha like seriously i'd scream! (ya think) Haha untung sangat si gf pun cantik si bf pun handsome. Ish jelly pulak ai rasa ni!  Ok lemme show you their picture okay..

/ dont dare to bother him. \

and this cute lil gurl...

 / rawrr see me, i make you melt? *gigit bibir sambil angkat kening* \

Tadaaaaaaa! Comel kan? Kan... kan?! A'ah kiut sangat ahhh aku jerit lagi haha sorry sorry. Ok Si gf Nama Farra si bf pulak nama Fariqnazrin. Omg, dua dua huruf 'F'. I wonder dorg mesti ada rantai F sama-sama kan? Awh n_n So uolls tau dorg ni dah 4 tahun dah bersama (maybe) omg for real?! Yup!! Mann, bila lah dapat makan nasi minyak dorg ni, mesti undang aku k? muehehe. Okay aku harap korang akan bahagia sampai kawin ye, i bet you, sape yang berani rampas farra dari fariq? Nobody's dare! Hehe so.. what else yeah? Takde apa nak dicakapkan dah, so i hope u guys berkekalan okay? xx

Come here, gimmie a hug hehehe :3 Loveya xx
  
So here aku nak share something, last night i went to Sunway Carnival Mall untuk tengok cerita Immortals!! (k kenapa aku highlight warna merah?)  See....

/ ok aku cari main photo dia takde *tsah* \

Yeah korang tau tak, jujur aku ceria ni... AKU DAPAT MASUK PANGGUNG TU!!! Thank god alhamdulillah n_n Ye lah kan cerita tu 18 and above je boleh masuk so.. haha time tu pulak aku buat muka matured siap pakai hills bagai, oh my god haha time tu, Najiha kene tahan sebab orang ingat dia budak-budak (kan dia kecik) Lepas tu, penjaga tu suruh dia tunjuk IC! Omg how la?! Hahaha you know wht? Ktorg dah plan nak tunjuk IC Autie ktorg yang muka dia sama dengan dia! I know, so lucky, hahaha nasib umur Auntie ktorg baru 23. Boleh lah jugak nak menipu hurhur. On tht time, aku nak tergelak gila bila Najiha kata...


"Takpe dah terbiasa dah orang salah anggap camnik hehe"


Hahaha time tu pulak aku berdiri sebelah dia sambil buat muka matured, mak ai memang nampak dia pendek ah hahaha eh kecik. Sorry typo :p So kalau korang nak tahu, movie ni... ok imma tellin ya the truth ok. THIS MOVIE IS SO FVCKING CREEPY! (time tu aku baru tahu kenapa dia 18 keatas je boleh tonton 7_7 ) SERIOUSLY! Dia bukannya creepy bende pun. Actually movie ni mempaparkan aksi yang ( sangat mantap omg sex!! ) Weh tak lah!! hahhaha takde bende mcm tu dalam movie ni. Movie ni menunjukkan pembunuhan yang kejam gila! Tak cover langsung. Contoh kalau sesetengah movie ni, kalau dia buat aksi kelar mengelar, kekadang tak tunjuk or kekadang cover dengan zoom kat muka org tu je kan but this movie dia just tunjuk je. Takde cover-cover dah! Omg sumpah aku menangis kot, and cerita ni berunsurkan keagamaan sikit, and ada satu part ni dia akan tunjuk "Titans". Haa yang ni kalau korang tengok, mesti korang  terbayangkan "Yakjud Makjud" serious kot! Titans ni dia terkurung dalam sangkar.... no macam penjara kot entah then ada lagi bawah tanah tu. Titan s yang terkurung dalam bukit.. (SAMA KAN OMG)
Aku rasa sebab tu lah budak budak tak boleh tengok cerita ni, sedih ada kejam ada creepy ada omg pun ada! Ok last aku nak tunjuk ni, time aku tengok movie ni aku tengok...

/ dang hokk \

BADAN DIA YANG SANGAT HOT!!!!! ( nak scream dalam cenima tak moleh ) haih i wish i can touch his sixpack hehehe dah lah macho and then time berlawan, fuhhhhhh sangat ergh! Haha ok im done.Hahahaha so i guess sampai sini saje story morry aku k. Thanks for reading my so not cool entry ni. kchawwwww ♥


Go and watch this movie! i bet you this is the best of the best! Plan buat fake ic je lah senang 



Love it or Hate it, hihi BOO!