Monday 7 November 2011

CONTEST 3 in 1 with Aini


Hello people, ok today aku nak try satu contest dari Aini. Sama nama dgn mak aku lah hihi ok ni banner dia..



Contest ni terbahagi kepada 3 kategori, kategori -2 ialah:
♦ Blogger Sporting
♦ Style Picture
♦ Funny Picture

Langkah-langkah untuk join join contest ni :
1. Wajib follow Blog Aini
2. Like Fan Page Aini
3. Buat entry mengenai contest ni ( Mesti Bertajuk: CONTEST 3 in 1 with Aini)
4. Letak banner contest dekat entry korang berserta 1 gambar korang.
5. Tag kepada 3 orang dan pastikan dorg tahu.
6.tinggalkan link/URL entry korang dalam comment Aini
7. Bila tarikh tutp diumumkan, korang harus post satu soalan dekat fanpage Aini. Soalan terpilih akan Aini baca di  blog (soalan apa pun takpe)

 Ok dah faham? Haaaaa sekarang ni aku nak letak gambar aku. Sorry lah aku main letak je yang mana, sorry ye kalau tak style pun :3


Lololo random! Okay aku tag Hanna, AynAraa . Kchawwww :p



Love it or Hate it, hihi BOO!