Saturday 5 November 2011


Hi peoooooooople! blogging, its been awhile!
So waddup people? Me? Nothing lol just spending my time with my family and.. and you know what?! I canceled hanging out with 'em! Like seriously its was my fault coz i told my mum, that party was on next next week, 29th then.... argh malas nak cerita buat sakit hari je doh. Then tak jadi, takpe lah sebab family kena pergi ATV adventure park that day. Yay me! It was awesome ah and again i met with abang kacak omg! Haih but before Saturday, that means Friday lah. Again me and my family pergi tengok satu theatre ni tajuk 'Mahkamah Keadilan' Kot? Entah thats theatre's so freakking funny! Summore dorg bercakap Penang memang tak ah, tergelak jugak kat dalam theater tu x) Then tangkap gambar dengan pelakon dia as usual then round penang.... terus balik! and now its time to me to say.......



Happy Birthday  to my beloved mummy,  Noor Aini Binti Baharuddin ♥

Mummy i do love you soooooo much, thanks for everything okay? i appreciate that . Thanks for being my best superwoman i ever had in my life, thanks you for kepping me well and thanks you for always be at my side when i was in the dumps :') and omg im so sorry! You're getting old mummy old old old!! Muehehe but you really look like 30 something but actually you already 44! Maa, maa sangat cantik, awek muda and saya sangat jelous sebab muka maa macam cina! Ergh why lah hurhur. Ok maa best tak bday surprised malam semalam? Dengan mamainya ya allah tergelak guling-guling jugak aku masa malam tu :p Then malam 4 November tu jugak korg semua pergi dinner kat Pen Mutiara, and again i met Uncle yang main piano tu! Terharu gila uncle tu ingat lagi dekat aku.. so dia ajar aku main piano then najiha nyanyi lagu Celine Dion My Heart Will Go On and you know what satu restaurant tu tepuk tangan kat dia!! Omg sweet kan? Hehehe. Btw, sorry for late wish kat blog. Lama tak on maa!

Ok esok raya, thts means today is November 6 2011 and im still here tak balik kampung lagi!! God damnit. Nak dengar takbir kat kampung, kat kampung best! Eh but actually kat mana mana pun takbir mesti terbaik lah but suasana takbir bandar dengan takbir kat kampung lain gila! Kat kampung boleh dengar dak dak kampung main mercun bagai, ahhhhhhhh nak balik malam ni jugak!! #%&!! k diam. Haha okay lah esok balik jugak lol. Kchawww ♥ Stay cool, stay awesome.

Selamat Hari Raya Aidil Adha People!! xx



Love it or Hate it, hihi BOO!