Tuesday 14 February 2012



Hello guys! Xo miss me? Miss me not? Okay saya terima kalau awak tak rindu saya pun lol. So i think, exam uk 1 just around the corner right? Sekolah aku start 1st March. Ofufufu hellyah, i can feel like i'm dying rinnow. So lepas ni aku rasa hari hari aku akan study, yes silly  no jokes okay. Seriously, Monday till Thursday macam biasa school day, balik pukul 3 then lepak twitter jap lepas tu dalam pukul 5 chaw, ambil buku buat homework as usual sampai malam. *yes i know, sehari kalau tak buat homework sampai malam memamng tak sah* Then malam tu pulak study ah sikit before tidur. What about friday? Korang ingat Friday tu hari last freedom ke apa weh... Y.Y

Friday tu ah beg sekolah aku berat sangat, ada kelas agama sampai 2.30, then aku ada setengah jam untuk bersiap untuk ke tuition sampai pukul 6! Fuh! Bertapa busy nya aku yang sebenarnya. Cuma now ni aku chillax je, kerja sekolah bertimbun.. aku tahu.. okay takpe.. Oh wait, tak habis lagi. oh no no no *rolled eyes* Saturday pulak, starting from this week, every Saturday aku akan ke Library untuk, study math dengan girlfriend aku. InsyaAllah dari pukul... cam biasa 12 tengah hari sampai 6 petang. Sunday! Tution ah bro, dari pukul 12 sampai 3. Then dari pukul 3tu ah masa 'freedom' aku untuk online for awhile, then buat homework again and again. Oh yeah.

Lepas ni aku dah jarang dah nak tweeting, blogging, online, Tumblr-ing...? What.. sorry saya takde Tumblr. Dah deleted. Ehehehe. Eh suka hati ah *tampar* dah diam. Lepas ni saya jarang dah nak otp malam malam  bergossip macam orang gila, berjaga memalam tweeting like a boss. *Actually takde ah sampai macam tu* and, tahun ni tiada istilah budak jahat dalam hidup aku :') Dude, maksud aku bukan budak jahat yang kaki lepak, rempit, curi duit, rosakkan harta benda tu semua k. Wow i'm not like that, aku ni girl. I know girls kena buat apa semua. I mean like, ahhhhhhhhhhhhhhhh no need to know ah. Kang kalau cerita dosa pulak. Jatuh maruah aku. Tahun ni, no hangout dengan member ke apa. Tahun ni study study study!! Untuk, parents aku gak kan? Yes abah, i'll prove it that i can do it :')


PMR SEKALI SEUMUR HIDUP BRO. AND I CAN DO IT! AND BUKANNYA MATI PUN KALAU AKU TINGGALKAN DUNIA CYBER JUST FOR MY EXAM RIGHT? :') AND TERMASUK MY PHONE, FYI. GAMBATEH!

Okay sebenarnya aku pun tak berapa faham apa yang aku cuba katakan, tapi aku rasa korang faham faham je ah apa yang aku type semua ni okay? Oh and, birthday aku nak dekat dah! Yey, can't wait till 18th March.  InsyaAllah aku ada buat party kot. I'm not really sure about this. And apa yang aku dan kawan aku semua harapkan, tepat 18th March. Aku akan bertudung ;') Alhamdulillah. Dari dulu lagi aku nak sangat bertudung, tapi ada saja... And and aku nak lupakan semua kisah lama, bukak buku baru, nak sembahnyang penuh, khatam al-quran banyak kali tahun ni and aku akan berusaha untuk dapat atleast 6 A's dalam Pmr. InsyaAllah. Pray for me people. New me, new book. I'm...crying. Ciao! Xo

Much Love,
dybomonster ♥

Love it or Hate it, hihi BOO!